Nie chcę się rozpisywać - oglądałem jak dotąd tylko "śmierć pięknych saren" oraz "ucho" a dwa filmy to za mało, by reżysera ocenić.
Te dwa filmy jednak sprawiły, że będę szukał innych jego filmów.
To polecam jeszcze takie tytuły: 'Wóz do Wiednia', 'Ostatni motyl', 'Hanele'. 'Krowa', 'Moja siostra Fany'. Obejrzałem kilkanaście jego filmów, ale poluję jeszcze na: 'Ja, Julinka i koniec wojny', 'Noc panny młodej', 'Siostry'.