Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserowała.
1 - Une vraie jeune fille - 7 2 - Nadużycie słabości - 7 3 - Moja siostra - 7 4 - Śpiąca królewna - 7 5 - Rozmiar 36, dziewczęcy - 6 6 - Romance - 6 7 - Zbrukany anioł - 6 8 - Anatomia piekła - 5 9 - Sinobrody - 5